103


Mijn favoriete salsa, as mentioned on Instagram. Hier het recept.
Wat heb je nodig?
3/4 kop chopped mango
3/4 kop chopped aardbeien
1/4 kop chopped rode ui
6 verse gehakte basilicumblaadjes
1 eetlepel citroensap
zout en peper

Persoonlijk houd ik me niet helemaal aan wat ik nodig heb, ik doe het een beetje op de gok en op wat ik lekker vind :). Dit is voor ongeveer 2/3 personen als bijgerecht of voorafje. Als je dus minder wil, gewoon de hoeveelheden aanpassen!

Hoe bereid je dit?
Heel simpel. Alles door elkaar husselen, voorzichtig. Maak dit een paar uur voordat je het wil gaan eten, want als je het in de koelkast een paar uur laat staan, is het lekkerder!

Hoe eet je dit?
Neem het soort brood dat jij lekker vindt, of toastjes. Ik gebruik altijd stokbrood oid, met pitjes en zaadjes. En er dan lekker van genieten. Eet smakelijk!

Krijg je het niet helemaal op, dan is het in een afgesloten bakje nog ongeveer een week houdbaar. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten